anthilias

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Gun - 10 september 2011 09:15

att nysa och snörvla.... Är genom förskyld. Började i onsdagskväll med att jag kände mig raspig i halsen. Torsdag morgon var förskylningen ett faktum som tur var hade jag bra turer torsdag och fredag. Kände att jag inte kunde stanna hemma, det var för många som redan var hemma och sjuka i den här smetan.

Hade lovat att följa med min kompis och hennes barnbarn igår kväll på teater i Överum." Algots Ågrens Trikåfabrik" heter föreställning som Gjuteriteatern spelade.

Barnen skrattade så de låg dubbla mellan varven. Ja spela kan de verkligen. Hade bara önskat att jag hade varit piggare. Men trevligt hade vi i alla fall.

Solen lyser ute fast nu är badsäsongen över för min del. Nu ser man och känner att hösten är här.

Önskar alla en trevlig helg.

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards