anthilias

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Gun - 20 november 2011 16:03

Hela dagen
har det småduggat. Gråt och trist!! Men jag har tvättat bilen den var grå av
allt regn och smutts istället för silverfärgad.

Toyota blir
nog inte glada i morgon när jag ringer dem. Upptäckte igen att det kommer rost
på samma ställe igen, har lämnat in den 3 ggr för att de ska ta bort rosten. Den
kommer tillbaka och bilen är inte gammal! Får se vad som de får göra. Känns som
jag skulle vilja byta bilen. Men det är inte gratis.

Har även bytt gardiner i köket, linnegardiner blev det. Blev fint nu till advent. Hade tänkt ta
en fika på Tovehult på eftermiddagen. Men tiden räckte inte till. Så det blev
fika nu hemma… Äppelkaka med vaniljsås. Grannen klagade inte:)…

Kul Fia att
du läser här. Ja M är klar nu med målningen hon fikar äppelkaka ljust nu. Snart
går bilen mot dig.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards