anthilias

Alla inlägg under november 2011

Av Gun - 1 november 2011 20:55

Lessnade på att behöva vänta för att få upp ett par vägglampor. Har väntat i månader. Så bra karl reder

sig själv. Jojo.... resultatet blev halva avdelningen blev utan ström. I ena lampan var det tydligen kortis.

När jag tände lampan så small det till ordentligt i glödlampan. Bytte glödlampa men inget hände..

Efter ett tag kom min ena kollega och undrade varför vi inte kom ut på nätet samtidigt går hon in i ett rum och ska

tända lampan. Inget händer. Mörkt... då fattar jag. Det är bara vackert att gå ut till vaktmästaren och säga som det är.

Men nu finns det lyse på avdelningen:).

Har suttit ett tag och försökt att förbereda mig för medarbetarsamtalet i morgon. Får hoppas det går bra.

I morgon är det onsdag igen och upp tidigt. Inte alls kul nu när det är så mörkt ute. 

Så det är bara att försöka att komma i säng i tid i kväll.

gun 


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards