anthilias

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Gun - 2 januari 2012 20:22

Tog en ledigdag idag. Fick börja dagen med att åka in och få mitt punkterade däck i ordning
gjort. Sedan tog Y och jag en sväng till Vimmerby. Vi körde över skogen den här
gången istället för att köra omvägen som det alltid brukar bli. Kul att se
gårdarna i julskrud. Många av husen är ju bara ägda av sommargäster.


I Vimmerby var det rea….. kul att kunna fynda lite. Visst kom man hem med en påse. Men Y
fyndade av stora mått!!! Hittade sig en jättefin parkas i militär grön färg.
70% rea… den blev inte dyr.


Vädret är ganska så tråkigt här. Regnar som vanligt och man kan tala om att vägarna har
stora lerpölar.


Just nu ser jag på tv om 60- tals popp. Vad unga de är och modet. Ja kul är det att se det
och man blir lite nostalgis när man hör musiken.


Snart börjar kronjuvelerna som jag tänkte se på tv:n. Ska gå och packa ryggsäcken för i
morgon är det jobbet som gäller.

Hoppas ni alla har haft en trevlig Nyårshelg. Nu får ni ha det så bra.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards