anthilias

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Gun - 15 mars 2012 19:16

I går var jag ute hela eftermiddagen efter det jag kommit hem från jobbet. Finns alltid
något att göra i trädgården. När jag kom in var jag trött och slappade framför
tv:n. Därför inget inlägg.

Idag har vi inte haft lika bra väder. Mulet har det varit. Men det har som vanligt varit
fullt upp. Det känns inte ok i magen. Är inte hungrig! Ovanligt när det gäller
mig. Har inte ätit sedan kl 12.30 Känner en oro i magen. Måtte jag inte få maginfluensa!!!
Men det känns mer som jag har ätit något som inte har varit ok. Ja det är väll
bara att vänta och se.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun



Av Gun - 15 mars 2012 19:16

I går var jag ute hela eftermiddagen efter det jag kommit hem från jobbet. Finns alltid
något att göra i trädgården. När jag kom in var jag trött och slappade framför
tv:n. Därför inget inlägg.

Idag har vi inte haft lika bra väder. Mulet har det varit. Men det har som vanligt varit
fullt upp. Det känns inte ok i magen. Är inte hungrig! Ovanligt när det gäller
mig. Har inte ätit sedan kl 12.30 Känner en oro i magen. Måtte jag inte få maginfluensa!!!
Men det känns mer som jag har ätit något som inte har varit ok. Ja det är väll
bara att vänta och se.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards