anthilias

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Gun - 20 mars 2012 19:58

Kom hem för ett tag sedan. Stannade kvar i staden för att gå en långpromenad med min kompis
efter jobbet. Skönt att röra på sig… men jag kände mig som en dränkt katt
efteråt. Jo vad händer när vi börjat gå. Jo det börjar störtregna. Ja det gör
det fortfarande. Tråkigt väder.


Har just packat ner farfars gamla frack (eller om det är min farfars brors frack) och
tagit fram hattasken med den stora hatten till. Vad ska jag ha det nu till
undrar ni nog. Jo vi ska ha cirkus på avdelningen med uppträdande på torsdag en
föreställning på förmiddagen för hela huset. Sedan på kvällen för föräldrar,
syskon och alla mor/farföräldrar. Misstänker att det blir smockfullt med folk. Men
kul!

Nu ska jag fika lite ta medicinen hoppas på att magen kommer att hålla.

Kram gun  

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards