anthilias

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Tisdag kväll.

Av Gun - 27 mars 2012 20:53

Besök hos sjukgymnasten var det idag. Fick åka ifrån jobbet men det var inget problem. Ingen
väntetid att tala om, kom nästan in på en gång. Sjukgymnasten undersökte min
hand och arm och frågade om mina besvär. Troligen tennisarmbåge utlöst av det
jag trodde. Ska använda stödskena så jag inte böjer handleden i ett visst läge
lite övning också. Sedan fick jag en tenns apparat  med mig hem. Ska köra med den så mycket jag
bara vill, förhoppningsvis ska det hjälpa. Sedan är det att vänta på remiss
från ortopeden för dit tyckte hon att jag skulle gå. Så även läkaren fick kolla
upp handen/armen. Kan även vara/blivit karpaltunneln (är inte säker på stavningen)
av lyften. Så nu är det bara att vänta och se.


Nu ikväll när jag satt på datorn och den externa hårddisken så vill inte den externa
starta. Den bara står och brummar. Hmmm undrar varför?? Fattar inte vad det
tagit åt den, jag har ju allt på den. Då menar jag allt. Betalda räkningar och
mitt PsP bla. Får ta med mig den till datalagret i morgon och hoppas att han kan
lösa mitt problem. Om inte annat plocka ur allt och sätta över till en annan. Varför
har jag inte tagit säkrings cd – skivor också!!!!! Klantigt gjort av mig!

Nu ska jag ta och titta lite på tv:n. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun

 
 
Ruth

Ruth

27 mars 2012 22:23

Hoppas att hjälpmedlen och tipsen du fick för din hand / arm hjälper, så jobbigt att gå med verk.
Man kan få nervsammanbrott när inte det datoriska fungerar, man blir så hjälplös och förtvivlad, man vill ju inget förlora som man har i den, hoppas datorfixaren kan ordna upp det hela utan strul.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Gun

Gun

28 mars 2012 18:24

Blev en ny extern hårddisk. Inte kul men nödvändigt. Datalagret kunde inte göra något åt min hårddisk, utan man får skicka den vidare. Ingen garanti att det går att plocka ur det och priset kan bli lite väl mycket. Så det är bara att börja om:).
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards