anthilias

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Gun - 11 maj 2012 20:47

Fick åka hem
igår från jobbet efter lunchen. Maginfluensa!!!! Inte alls kul…. Fy bubblan vad
ont i magen jag haft. Men nu är jag på benen igen.

Idag har det
varit en helt underbar dag! Solen har skinit hela dagen visst det har kommit
upp fula mörka moln på himlen. Men de har blåst iväg. För blåst har det gjort
här idag. Har haft över 20 grader här. 
Nu har jag 20 grader inomhus och ingen värme på. Tittar jag ut så ser
jag mörka stora moln. Tänk om det blir åska! Inte kul.

Ja idag har
det inte blivit något vettigt gjort. Mestadels har jag legat och vilat. Men i
morgon ska jag bara vara ute om vädret tillåter och det hoppas jag.

Fick ett tipps från en kompis på jobbet och så min kära vapendragare att jag ska skaffa
täckbark och lägga i landen så växer inte ogräset så fort. Det ska testas!!!!

Nu önskar jag er alla en trevlig solig helg.

Många kramar

gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards