anthilias

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Gun - 6 juni 2012 20:24

Idag är det Sveriges nationaldag.

Fint väder har vi haft här hela dagen. Sjösatt har vi gjort och
det gick bra. Så nu ligger båten och guppar nere vid bryggan redo för färder ut
i fjärden.

Har även möblerat om lite här idag passade på när jag hade bärhjälp här. Hade en enormt
stor tv bänk som såg töntigt ut nu till platt tv:n. Hittade ett bord (gammalt
ekbord) som jag ska betsa och det har två hyllplan att sätta dvd och en korg
med cd- skivorna i. Blir mycket bättre och framför allt mer yta att röra sig
på. Har en tendens att möblera med för mycket möbler…. Och har man dessutom gamla
stora ekmöbler som tar plats. Ja man kan räkna ut resten.

Imorgon är det jobb igen. Men det blir en kort vecka ändå att jobba. Hoppas på att de
ringer från Toyota och säger att jag får hämta min bil. för jag saknar den
enormt!! Gillar inte att köra moped med tak! Ja det känns så, finns ingen
motorhuv en älg på bilen så är bilen ett minne blott.

Nu ska jag fortsätta med att fixa lite.

Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards