anthilias

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Gun - 10 juni 2012 20:20

Hej, nu är jag åter här.

 Vad har jag nu gjort dessa dagar som jag inte synts till här.

Jo tidigt fredag morgon drog vi mot Falkenberg. Tar tid att köra från kust till kust.

  Vägarna är dryga att köra mycket skog som man
passerar. Men det gick bra och vi kom fram efter 5 timmars bilkörning. Vad vi
var nyfikna på lilla Arvid (bulan). Så söt, gullig och framför allt så snäll. Bara
äter och sover. Tiden bara rusar iväg och idag styrde vi bilen hemåt. Det var
inget vidare väder hem.. regn. Alltid lika tråkigt när man ska över höglandet. Men
jag var hemma för någon timme sedan. När vi kom till Västervik och min kompis
hus vad står där… parkerad om inte min älskade saknade bil. Så nu kör jag min
bil vilken skillnad när jag åkte hem till mig och körde upp på  e 22:an.

Den kom direkt när jag gasade. Jag är nöjd!

Jaha i morgon blir en lång dag. Först jobb sedan sommarfest med jobbet ute i Almvik. Men
det får gå det med. Ska beställa en ny tvättmaskin med tumlare i ett. Det är så
trångt i mitt badrum och eftersom det inte gick att flytta på
varmvattenberedaren så fanns det inget val till något annat. Skatteåterbäringen har ju kommit.

Tack Fia och Fidde för en trevlig helg.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards