anthilias

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Gun - 14 juni 2012 20:49

Min avdelning har som tradition att närvara i skolan på avslutningen. Så i morgon traskar vi
i väg med endast 8:a barn av 24:a. Lyxigt värre med 3 pedagoger. Många av
barnen är lediga i morgon eftersom de har syskon som slutar skolan och givetvis
är de med sina föräldrar på avslutningen. Det är så vackert när barnen sjunger,
spelar och uppträder. Det är alltid spex av barnen i klass 6 som slutar på
skolan och går vidare till högstadiet.


Så nu hoppas vi på vackert väder och givetvis ska vi fika något smarrigt med barnen. Blir glass….

Eftersom jag öppnar i morgon så slutar jag tidigt. Härligt!!!! Men i morgon ska jag inte ner
på staden. För vi har studentavslutning. Phu vad det kommer att vara folk då.

Åker nog hem och rensar ogräs. Kul nöje, men ett måste. Har klippt gräset idag, tog
mig 1 ½ timme att klippa ca 2000 kvm gräsmatta. Då är det inte en rak fin gräsmatta
utan bakigt och berg emellan. Men det får gå det med. Det är som ett
motionspass… gratis är det med.

Önskar er alla en trevlig helg.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards