anthilias

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Gun - 20 juli 2012 16:08

Är det åter idag!! Inget nytt precis men man börjar bli en aningen less på eländet.

Så vad gör man en sådan dag?

Jo först en sväng in till staden med släpkärran och gräsklipparen på. Kompisens gräsklippare behagade inte starta idag?? Så det blev utryckning!!

Hemma igen så småregnade det så jag satte till en bulldeg. Bra att ha när man får besök. Blev sugen på koldolmar idag så sagt och gjort fram ur frysen åkte några koldolmar och potatis, sås, lingon och morötter. Mums!!

 

Jag har länge gått och blängt på min hylla som jag har gamla porslinsburkar som de hade förr det står mjöl, socker m m på dom. Hyllan är i furu och jag vill ha den vit nu när jag ska börja och renovera.

Måla är inte min starkaste sak det brukar vara mer färg på mig än på det jag målar på. Ja det var bara att sätta igång. En gång målning har jag gjort gick faktiskt bättre än jag trodde. Blir fler ggr att måla den.

 

Nu sitter jag och fikar nybakade bullar och kaffe… gott!

Tror till och med att jag ska ta fram min stickning och sticka klar min kofta som jag har hållit på med i ett par år.

Önskar er alla en trevlig helg.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards