anthilias

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Gun - 30 augusti 2012 19:46

Jag tror att jag kommer att få besök av Tor med sina hästar och slägga i kväll.

Hujeda mig vad mörkt det är på himlen.

Kvalmigt är det med. Ja det har det varit hela dagen. Har börjat med

att plocka ner hyllor i hallen (2 tog jag) och har nu målat dem vita. De är

trärena.

Känner för att piffa upp lite. På söndag kommer mattläggaren för att titta

på köket och sedan är det att börja (tror jag).

Lämnade in min gräsklippare efter jobbet. Förhoppningsvis är det axeln som

kniven sitter i som är sned. Så det kanske inte blir så dyrt. Håller mina

tummar!! Det har varit lite väl mycket utgifter nu tycker jag.

Begriper inte vart veckan tagit vägen... redan fredag igen och helg!

Det var lite från mig idag.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards