anthilias

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Gun - 7 september 2012 23:49

Ja idag blev det en lång dag. Klockan ringde redan 04.50 inte alls kul. Det var min tidiga morgon och jag fick öppna kl 06.00 Jag åkte härifrån vid 05.20 och efter ett par meter fick jag sakta ner farten. Där mitt på vägen stod ett av grannens får! Tro inte att damen ville flytta på sig nehe det blev allt att krypa för bi med bilen. Ringde ägaren och talade om att deras ena får var ute på även tyr. De blev nog glada att bli väckta i ottan:). Sedan har dagen gott av bara farten.


Pratade med både mattläggaren och byggkillen idag och förhoppningsvis ska vi komma igång slutet av månaden eller början av oktober. Spännande! Men en sak vet jag att det blir inga tapeter för 649 kr rullen. Sovrummet är stort och det blir förmånga dyra rullar... även om jag vill så finns det andra saker att lägga pengarna på. Men det värsta är att när man väl börjar så för det så mycket med sig.


Nu är klockan redan mycket och nu är det time att krypa ner i sängen.

Visar er en bild på Murrikkan som vi använder när vi är ute och lagar mat med barnen.

 

God natt och kram

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards