anthilias

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Gun - 9 september 2012 22:12

Varför går helgerna så fort??? Det bara rasslar till tycker jag. Nyss var det fredag och nu är det söndag kväll.

Sitter och ser på deckaren som går på 4:an. Gillar inte reklamen som kommer.... I morgon ska jag lämna tillbaka tapetproven som jag lånade hem över helgen. Till sovrummet blir det en diskret randig tapet ca pris 200 kr. Min kassa :). Kökstapeten är en vintage som jag föll för. Undrar vad den kostar??? Tror att det räcker med max 3 rullar. Så kanske blir det den. Åtestår att se när jag hör priset.

Har tvättat bilen idag.... inget som jag gilla att göra. Men det behövs mellan varven.

Här har vi haft fint väder i helgen och jag har varit i trädgården nästan hela tiden. Inne målar jag för fullt det som ska bli vitt. Vill ha det klart innan renoveringen. Men allt tar en sådan tid.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards