anthilias

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Gun - 16 september 2012 20:00

Jaha nu är det redan söndag kväll och en ny arbetsvecka. Vart tog helgen vägen? Har varit ute mestadels och fixat i trädgården. Nu är ialla i alla fall jordhögen utkörd! Det tog sin tid.... Var inte kul att se hur det såg ut innan. Grannen som bodde bredvid mig  ett tag hade tusen järn i elden. Men få vart färdiga! Han fick för sig och skulle gräva ledningar ut till uthuset och "lovade" att återställa efter sig. Men det ville han inte höra talas om den dan han skulle sälja. Så nu har nya grannen och jag försökt att återsälla så gott det går!

Men nu i eftermiddags blev jag inte glad. Såg först på ett ställe där jag krattat ut jorden att det såg så rörigt ut. Kunde inte begripa varför. Men när jag gick upp i kullen begrep jag bättre. Besök av VILDSVIN!!!!!! Inte alls trevligt om de ska börja böka upp våra gräsmattor och land. Det värsta är att vi har ekar här och det gillar ju dessa saker! 

Känns i kroppen att man har kört skottkärror fulla med jord... Man slipper att gå på gym i alla fall:):).

I kväll ska jag se Beck tänkte jag även om jag ska upp tidigt i morgon. Jag öppnar kl 06.30 inte det roligaste precis. Men det är skönt att få gå hem tidigt.

Önskar er alla en trevlig vecka!

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards