anthilias

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Gun - 1 oktober 2012 21:46

Vaknade till en trist morgon med regnet hängande i luften. Drog upp rullgardinen och det jag såg gjorde mig inte gladare precis. Vildsvinen hade varit i farten i natt igen!!

Har pratat med han som har jakträtten här och han lovade att försöka skjuta av dem. Men se i helgen ville han inte sitta  på pass utan dricka vin..Idag fick jag nog och frågade hans fru om han inte ville och då var det bättre att han sa nej.

För då får jag ringa länsstyrelsen och be om en jägare som kan skjuta av dem.

Men då blev det fart... han ringde och sa att han ska sitta i natt och skjuta dem. Kanske hjälper det med ilska men det är så jobbigt att behöva vara så arg.

Luktar gör det fortfarande... börjar att bli en följetong alltihopa tycker jag. Men jag pratade med killen som var här i fredags och han lovade att de ska gå till botten med det. Inga höga förväntningar har jag efter all väntan.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards