anthilias

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Gun - 5 oktober 2012 21:38

Redan fredag.. vart tog veckan vägen? Folksam var här igår och det var som jag trodde inget fel med avlopp eller vattnet. Så nu återstår det för Anticimex att fixa eländet!

Pratade med Ola(byggkillen) de har fullt upp men kanske de kan få hjälp från en annan firma. På måndag ska vi ev beställa köket och jag ska köpa hem bänkskivorna. Vill få det klart nu, golvläggaren och elektriken väntar på besked så alla kan samordna så jag slipper väntetid.

Börjar bli lite frustrerad:). Men väntar man på något gott.... så väntar man inte förgäves.

Annars har dagen varit fullt upp. Har nu i kväll röjt i klädkammaren. Då menar jag röjt, jag är ganska bra på att

spara saker och ting:). Mycket ska ut till friggeboden så ska jag även börja tömma köket tyckte Ola. Ska bara ha så jag klarar mig.

Önskar er alla en trevlig helg.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards