anthilias

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Gun - 28 oktober 2012 18:48

Hm, det där med att sätta tillbaka klockan gillar jag inte!!! Ute är det redan mörkt då menar jag mörkt. Usch räcker som det är.

Idag har vi haft en härlig kall dag med sol. Har krattat upp eklöven. Tomten är inte liten precis:) så det tar sin lilla tid.

Hela dagen med andra ord tog det. På onsdag blir det att dra släpkärra till soptippen igen. Tycker allt att jag är stammis där.

I morgon har jag en hel del att göra efter jobbet. Hoppas att frissan har en tid åt mig, för nu ska ragget av. Lockigt och bara hänger i ansiktet. Sedan ska jag handla ut element m m. När jag kommer hem får vi se om golvläggaren varit här annars kommer han  på tisdag.

Ska ringa ikea i morgon och höra om luckor till mitt kök och vad de skulle kosta.... är lite sugen att byta ut dem. Beror på kostnaden.

Nej nu ska jag allt göra lite nytta inomhus i röran:). Fick höra idag av grannen som sa, snyggt du har det är det advents fint redan. Kul va!!!! Vänta ni...

Önskar er alla en trevlig vecka.

kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards