anthilias

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Gun - 29 oktober 2012 21:15

Idag hade vi bara 7 barn av 22. Vi har oktoberlov och då blir en del barn lediga. Som mest kommer vi ha i morgon 14 barn. På fredag hade vi bara 6 barn. Inte illa:). Skönt för de barn som är här den här veckan då kan vi göra det lilla extra med dem.

Hu vad det blåser här nu!!! Nu finns inga löv kvar på träden alla ligger på marken. Blir att kratta igen:).

Hade turen med mig och blev av med lockarna hos min frisör. Hon är duktig på att klippa mitt hår. Var även och köpte hem allt som skulle vara till eldragninge. Ringde förut till Ikea och i morgon måste jag ringa byggkillarna och höra om det är ok att de kan ta ner mina gamla skåp.

Är redan trött och lite irriterad skulle göra några lektioner och givetvis saknade jag filtren i PsP. Inte går de att hitta ute på nätet heller. Har mailat över och frågat efter filtren/pluginen. Tar en sådan tid att leta.

Blir nog tidigt i säng i kväll.

Kram gun

Av Gun - 29 oktober 2012 21:15

Idag hade vi bara 7 barn av 22. Vi har oktoberlov och då blir en del barn lediga. Som mest kommer vi ha i morgon 14 barn. På fredag hade vi bara 6 barn. Inte illa:). Skönt för de barn som är här den här veckan då kan vi göra det lilla extra med dem.

Hu vad det blåser här nu!!! Nu finns inga löv kvar på träden alla ligger på marken. Blir att kratta igen:).

Hade turen med mig och blev av med lockarna hos min frisör. Hon är duktig på att klippa mitt hår. Var även och köpte hem allt som skulle vara till eldragninge. Ringde förut till Ikea och i morgon måste jag ringa byggkillarna och höra om det är ok att de kan ta ner mina gamla skåp.

Är redan trött och lite irriterad skulle göra några lektioner och givetvis saknade jag filtren i PsP. Inte går de att hitta ute på nätet heller. Har mailat över och frågat efter filtren/pluginen. Tar en sådan tid att leta.

Blir nog tidigt i säng i kväll.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards