anthilias

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Gun - 4 november 2012 21:09

Vad fint det har varit på kyrkogårdarna med alla ljusen. Även jag var till gravarna mammas och pappas och mor/farföräldrarnas. Det är så vackert och rofullt är.

Vädret har varit si och så med. Grått, trist och regnigt. I morgon är en ny arbetsvecka och den startar jag med två dagars utbildning. Fackligt!!!! Skulle ge vad som helst för att få jobba istället. Sitta en hel dag är inte min starkaste sida. Är van att få röra på mig.... Efter utbildningen i morgon så har vi möte med facket om nya indragningar...ett måste som jag ska gå på. Dagen blir lång hemma någon gång vid klockan 21.

Kanske orkar jag inte skriva i morgon kväll. Vi får se.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards