anthilias

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Gun - 7 november 2012 20:27

Sitter och titttar på Bonde söker fru. Ja, vad ska man säga!!!

Kom hem ganska så tidigt och har hunnit ganska så mycket. Fick hjälp av min bror med  att få in stora pinnsoffan som

fanns på bodvinden. Nu står den efter ena väggen (ska bara försöka hitta teddy att klä locket med) och slagbordet framför med köksstolarna. Blev fint. Trodde jag kunde sätta in skänken också,

men den var för stor. Det såg inte klokt ut. Ska prova med att ta in pottskåpet och se om det fungerar.

Hoppas det för jag tror att det är lagom stort.

Ja möbler har jag....:) som ni förstår.

Bilder kommer när allt är färdigt! På fredag åker jag till Ikea för att köpa skåpen till köket.

Ska bli kul och spännande. Ja nu blir det släp till Kalmar och Ikea. Undrar hur det kommer att gå vid pålastningen..

Min bil backar inte med släp:). Men kanske finns det någon gentleman där:)!

Idag blev jag inte utskälld på soptippen....

kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards