anthilias

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Gun - 14 december 2012 18:50

- 20 grader var det i morse när jag vaknade. Burr va kallt det var. Hade hört pumpen flera gånger i natt hur den jobbade. Men inte trodde jag att det var så kallt!

Åkte till Linköping idag hade tagit en semesterdag. Skulle komletera till det som fattades i köket. Hade ringt kvällen innan för att kolla att allt fanns inne och det gjorde det i Linköping enligt dem.

Kom till Ikea fixade lådan och fronterna sedan skulle jag bara ha handtagen till luckorna. Frågade på köksavdelningen var de låg någon stans för jag hittade bara de svarta inte i krom. Finns inga... de har varit slut i ett par veckor! Men igår kväll fanns de inne när jag ringde och kollade. Omöjligt sa killen, men för säkerhets skull kollar jag i lagret. Där stod det att det fanns 88 st!!!!!!!!!! Fel alltihopa. Så jag fick inga handtag och jag kunde ha åkt till Kalmar i stället.

Träligt väglag var det hem. Ishalka på E 22:an hela vägen hem. Tog sin lilla tid att köra hem. Hela tiden varnade de på radion.

Nu är jag trött och ska bara slappa.

Önskar er alla en trevlig tredje advent.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards