anthilias

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Gun - 3 januari 2013 22:00

Nu är det min tur att vara ledig.. Har tagit kompledigt i dag och i morgon. Skönt!!

Idag styrde jag bilen till Kalmar och Ikea för att lämna tillbaka 4 lådkanter som blev fel. Inga problem att lämna åter.

Köpte några trådbackar till garderoben. Sedan tog jag en sväng in till centrum där jag strosade omkring.

Överallt så var det vår saker framme till och med hade blomaffären vårdekorationer... Hur sjuk blir man då inte???

Jag vill ha också ha fräscha vår färger nu! Tänk vår grönt....

Det blir inte bättre av att snön regnar bort och längtan efter våren blir ännu mer påtaglig. Men än får vi räkna med

bakslag med snö misstänker jag.

Gick och fikade på anrika Kullezènska cafèet. Så mysigt där och man förflyttas tillbaka till syskonen Kullzèns tid.

Ett udda syskonpar.

Har plockat bort alla tomtedukar och i morgon tar jag nog bort röda dukarna med. Vill ha vår nu...

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards