anthilias

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Gun - 5 februari 2013 22:18

Idag gick vi för första gången i år till skogen med barnen. Snön har smält undan så mycket att de kunde gå nu.

Vad härligt det var fågelkvitter, solen som sken och några plussgrader. Tänk vad gott det smakade med smörgås, varm äppeldricka och frukt.

Men vi ska tydligen få mera snö...... nu räcker det tycker jag allt.

Vägbanan var lika hal idag med. Fast saltbilen var ute så var det halt.

Glömde att berätta att när jag var i Oskarshamn i lördags  så var jag en sväng till Shalom  det är som ett loppis. Fanns inget som jag föll för men bredvid finns en blommsteraffär och där gick jag in.

Där hittade jag lökar som var rea på:). Krokusar och några andra som jag inte kommer ihåg namnet på.

Eftersom jag saknar våren så får jag fixa till lite vår här inne. Så jag köpte 3 krukor med olika lökväxter som jag har planterat i en kruka och satt på köksbordet. Blev jätte fint.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards