anthilias

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Gun - 17 februari 2013 20:21

Vart tog helgen vägen??? Här passerade den rekord snabbt:). Frisk är jag också tack och lov.

Den här veckan har vi sportlov hos oss. Undrar vad vi får för väder. Förut har det regnat här och nu kommer

det blöt snö!! Är ledig i morgon får se vad man kan hitta på.

Hur får ni bort reklamen härifrån efter den 31 januari?  Nu ska man tydligen göra ett konto hos WyWallet!! Har varit inne på nätet och läst om dem och inte står det så possitivt om dem heller.

Jag vill inte ha reklamen farande här ute.

Fick för mig förut idag att jag skulle sätta på släpkärran på bilen. Allt gick bra tills jag skulle köra... då rörde sig inte ena hjulet! Hur jag än backade och körde framåt så rullade inte hjulet. Så nu får min käre bror ta bort hjulet och titta vad som felas.

Nu ska jag kolla lite på tv:n. Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards