anthilias

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Gun - 20 februari 2013 21:57

Ja, jag fick ge mig på att få ner tapeterna från murstocken. Det första lagret från murstocken sett satt som berg!!

Så det blev målarna som fick göra jobbet och de berättade att så gamla tapeter kan sitta fast. Nu har det målat taket och spacklat skarvarna så i morgon kommer tapeten upp. Tror nog att det blir fint. Har fått in tv:n i sovrummet vilken lyx.

Har aldrig haft tv i sovrummet förut och det ska inte bli någon vana heller:).

Vad snö vi har fått här. Har skottat idag igen och nu räcker det allt tycker jag. Nästa vecka ska vi få vårkänning sa de i radion. Hoppas nu att det stämmer. Får nu fortsätta att plocka undan lite för i morgon kommer målarna tidigt.

Det blir att gå upp vid klockan 06.00 så jag hinner bli klar.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards