anthilias

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Gun - 18 mars 2013 21:06

Ja, det vad jag fick igår kväll när jag stängde på datorn!! Stor varning att datorn skulle krascha. Jag fattade inget men jag stängde ner datorn och nyfiken som jag är så var jag tvungen att starta den i morse och "bara" kolla.

Jodå det kom upp igen.... ringde Datorlagret  här i stan och jag hade turen de var redan där och så fort killen som var här för att kolla instalationen av kaminen hade åkt så drog jag.

Men det visade sig att när jag hade varit ute i går och tittat på sidor med vintage scap kit så hade något följt med in i datorn. Det var gjort så att det skulle sända ut varning och att jag skulle köpa för dyra pengar räddningsprogram.

Vad trött och less man blir.

Här har våren kommit av sig idag. Har blåst kallt vi har haft ca - 4 men det har känts som - 10 grader.

Nu varnas det igen för snöoväder!?! Klass 2 i morgon. Jag strejkar snart och kryper under täcket och kommer inte fram fören det är vår!

Undrar vad offerten blir på att sätta in en kamin. Täljstenskamin var det enklaste men dyrast skulle det bli! För tog jag som jag ville ha gjutjärnskamin så var jag tvungen att byta en del av väggen till eldsäkert material och bila ner 1 meter från taket ( det gäller vilken kamin jag än väljer) så skulle det sista bli billigast.

I morgon blir åter en lång dag. Slutar med föräldramöte.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards