anthilias

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Gun - 21 april 2013 20:47

Begriper inte vad datorn håller på med!!

Har haft ett helsike att komma ut på nätet och även ansluta till telia. Allt går så trögt!

Vi ska inte tala om hur jag har försökte att legitimera mig nu när jag har deklarerat på nätet.

Vet inte hur många gånger jag försökte att få det att fungera. Kunde inte skriva in lösen

på nexus hur jag än försökte. Var på väg att ge upp... men då fungerade det?!? Fattar nolla!

Hela tiden hör jag grabbens ord som han sa när jag var till Datalagret sist jag hade problem.

Datorn har gjort sitt snart.... och den är bara 3 år! Men den är bärbar och de håller inte lika länge.

Tyvärr! Varje gång som jag startar upp datorn måste jag kolla att mitt virusprogram går igång annars får

jag kryssa i rutan i virusprogrammet och starta om datorn.

Utan dator kan jag aldrig vara.... Nog om det!

Här har solen visat sig hela helgen och det har varit ljuvligt. Har varit i trädgården hela tiden. Men nu känner jag allt att

jag har ont i ryggen:). Man går nog ut för hårt kan jag tänka mig.

Jag har krattat upp eklöv som det finns hur mycket som helst av här. Vill någon ha?? Bortskänkes!

Sedan har jag bärt stenar, ja när man väl börjar så finns det ingen ände på det hela.

Men så är det att ha hus..

Nu ska jag se lite på tv:n innan jag ska krypa ner i sängen. I morgon är det en ny arbetsvecka.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kramen gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards