anthilias

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Gun - 22 april 2013 19:42

Oj vad trött jag har varit i dag.... Fattar inte varför men det känns som jag inte sovit på flera dagar.

Sitter nu och bara gäspar och tänker på att i morgon ringer klockan redan 05.00 Det är väll där boven är kan jag tro.

Ska vara hos tandläkaren redan kl 07.00 Kul va. Ska nu börja fixa tanden och efteråt lär jag väll vara bedövad ett bra tag kan jag tro.Inget jag ser fram mot.

Idag har vi haft lite sol men det har blåst kallt. Nu börjar det mulna på och det kom regnstänk

när jag körde hem. Ska bli regn säger de.

Den här veckan blir det fullt upp:). På onsdag kommer mina gamla arbetskamrater

och det var inte igår som vi sågs. Är nog år sedan om jag ska vara ärlig. Vi har alla haft

fullt upp med våra jobb. Men nu blev det av. Ska bjuda dem på lite god mat och något

gott att dricka.

Dagens vårtecken,

Videungar finns nu och björken har fått musöron!!!! Hade ingen kamera med mig ut.

Nu ska jag bara slappa lite och sedan krypa ner i sängen.... för klockan (klockorna) ringer tidigt!

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards