anthilias

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Blev en sen dag igår.

Av Gun - 21 maj 2013 21:09

Vilken tur vi hade med vädret! Kvällen bjöd på en strålande sol

och det var hur härligt om helst.

Tala om taggade tjejer, kvinnor och damer det fanns där. Oj vad många som skulle vara med!

Vi skulle ha varit 7 i vår bil men en av tjejerna kunde inte följa med. Synd!

Vi fick starta i omgångar de om skulle springa snabbt startade först osv.

Ruth jag sprang inte utan gick snabbt. Jag får inte springa för jag har en knäprotes.

(Inget som jag tänker på eller som märks).

En till och jag hade bestämt att vi skulle gå och det gick bra.

Det var många som tydligen hade bestämt sig för att gå. Det värsta var de som

hade stavarna med sig.... Det såg sig inte för utan jag höll på att snubbla över en med sina stavar!!

Jag morrade... men vi gick under timmen och vi var nöjda!

Här är gänget

 

Bilden är tagen med mobilen. Efter fikat så hade vi en resa på ca 1 1/2 timma till V-vik och

sedan hade jag ytterligare 3,5 mil att köra och jag var hemma vid 23.00 tiden.

Lite träningsvärk hade jag allt i morse:). Men det gick över.

Dagen har bjudit på regn och mulet väder och nu i kväll har vi dimma.

Nu ska jag ta mig en fika.

Kram gun



 
 
Annika

Annika

21 maj 2013 21:34

Ja viken tur att ni fick fint väder. Vi brukar inte heller springa utan gå fort eller småjogga lite. Det är ju bara så roligt att träffas så många och det blir ju en härlig utflykt. Hoppas att ni får tillbaks solen senare i veckan. Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
TantGlad

TantGlad

21 maj 2013 22:39

Villket härligt gäng ni varit, och att allt gick bra. Så roligt med att bara träffas och det viktigaste att ha det kul.
Många kramar från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
wiolettan

wiolettan

22 maj 2013 14:20

Det verkar ha varit en trevlig utflykt. Nyttigt att komma ut och gå, man behöver inte springa. Men, jag förstår att ni gick rätt så fort.
Vid en sådan tävlig verkar det kanske lite dumt med stavar, de stör ju andra runt om, eftersom det är många i spåren.
Ha det bra och kram från mig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 maj 2013 23:26

Så trivsamt ni har det i solen när ni vilar. Hoppas du inte känner dig mörbultad efter detta loppet.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards