anthilias

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Gun - 28 maj 2013 21:11

Idag har det varit mulet hela dagen ibland var det som solen ville komma fram.

Blev som ett soldis. Men molnen tog över hela tiden.

Har haft fullt upp sedan jag kom hem. Vi åker på utflykt i morgon

med barnen heldag till Almvik. Tala om förväntas fulla barn:).

I morgon får vi alla ha med egen matsäck så det har jag hållit på

med nu i kväll.

Vad jag ska ha min ryggsäck?? Jo jag har gjort en potatissallad  med saltgurka

(jätte god.. har provsmakat) och rostbiff med sallad. Har bakat kärleksmums

också så i morgon ska det smarras!!

Håll nu tummarna för oss att vi inte får regn.

Har fått tid till mammografi och jag ska ringa dit.

Förra gången jag var där så var det en man och det gjorde ont.

Efteråt var jag blå och hade ont!! Jag har blivit lovad att slippa honom.

Nehej, klockan går och jag har lite till att fixa så kära vänner jag får säga till er

God natt

Kramen gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards