anthilias

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Gun - 10 juni 2013 21:45

Dagen har haft växlande väder. På förmiddagen var det sol och härligt.

Men efter lunchen kom regnet i stört skurar!

Det blev för oss att vara inne. Jag hade jourstängningen i kväll så

jag jobbade till kl 18.30 När jag kom hem så gick jag ut på snigeljakt:).

Katten vad mördarsniglar vi har. Funderar på att sälja dem.. Någon som

vill köpa dem billigt?? Skulle nog inte tro att någon vill ha dem!

Mygg och knott har vi också gott om.. de bits som bara den när man

kommer ut. Hela jag är fullbiten av dem och jag river sönder mig.

Imorse innan jag åkte till jobbet var jag tvungen att ringa till mammografin.

Jag hade fått tid dit och fick för mig det var den 24 juni. Men jag såg fel det var den 4 juni

så nu har jag ändrat tiden till nu på onsdag. Upplyste dem om att jag inte vill ha den manliga

som jobbar där. Med tanke på hur jag såg ut efter förra gången och hur ont det gjorde!!

Han tyckte att jag gnällde när jag sa till att det gjorde ont.

Men jag hade värk och blev ordentligt blå efter det besöket.

Nu ska jag allt krypa ner i sängen strax. För i morgon blir det åter en sen kväll.

Vi har avslutning på jobbet med alla föräldrar och barn. Alltid lika kul varje år.

Ni får ha en trevlig kväll.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards