anthilias

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Gun - 14 augusti 2013 18:19

Varje dag här har vi haft åska, ja även idag.

Det har låtit som bara den och när jag kom hem såg jag

att vi hade haft strömavbrott. Hur länge vet jag inte.

Ser att det kommer upp nya mörka moln så jag skriver

lite snabbt här för sedan blir det att dra ut allt om Tor kommer.

Var hos tandhyginisten efter jag slutat jobbet. Hm....

kan tala om att jag har ont i min mun. Han har tagit bort tandsten.

Men fint blir det.

Tänk på fredag är det sista dagen för våra sommarfixare.

Vilka duktiga ungdommar vi fått.... Vi kommer att sakna dem.

Så det blir nog något extra ..... kan jag tro. Skriver inte mer för Maria

kan läsa här:). Ena mamman till en av dem.

Nu ska jag fixa kaffe för jag köpte plommon på Maxi och har gjort min plommonpaj.

Gott i gott gott!!

Önskar er en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards