anthilias

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Gun - 16 september 2013 21:30

                                                  

       

Tiden har bara rusat fram sedan jag skrev här sist. I lördags var vi på kräftskiva nere på Notudden.

  Denna vackra vy hade jag framför mig när vi åt så gott. Bakom öarna har man havet.

Vi satt ute hela kvällen/natten. Det var så härligt varmt. Hade klänning på mig och jag frös inte ett dugg och inga mygg.

    Här ser vi några av de som var med på festen. Trevligt och roligt var det.

Kom hem sent i säng.... klockan var nog närmare 02.00 på natten/morgonen!

Tala om en som var helt utslagen igår av trötthet:). Är nog för gammal att vara ute och ränna så där!!

Men när man har trevligt går alltid klockan fort.

Nu märker man att hösten knackar på dörren. Känns genast kyligare och det har regnat idag.

Man ser att löven börjar falla ner till marken också. Det är väntat men i morgon om det inte regnar så

åker gräsklipparen fram. För gräset behöver klippas såg jag igen.

Nu måste jag sluta för klockan ringer tidigt i morgon bitti.

Tittar in till er i morgon för nu ska jag allt i säng.. Tröttheten gör sig påmint

God natt från trötter för så känner jag mig.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards