anthilias

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Gun - 19 september 2013 19:59

Ja så tycker jag det har varit för mig. Nyss måndag och i morgon fredag igen.

Den här veckan blev det bara två inlägg.

Jag kan förklara varför.... datorn öppnar inte upp internet ibland och den här veckan ville den inte

vara så snäll. Varför datorn beter sig så här vet jag inte. Men den är 6 år gammal och laptop

så den har gjort sitt förstår jag.

Nu vet ni om varför det kanske blir uppehåll här ute.

Skriva i mobilen kanske ni tänker. Glöm det säger jag på en gång.

Mobilen förstavar och det kan bli vilka ord som helst :):).

Det vill jag inte.

Även här har hösten knackat på min dörr. Löven har börjat att ändra färg och luften är helt annorlunda.

Har satt på värmen i hallen för där blir det alltid så rått fort och det luktar illa tycker jag.

Men annars så har jag ännu ingen värme på. Men det är bara en tidsfråga.

Nu ska jag besöka er och läsa vad ni varit med om.

Önskar er alla en trevlig helg.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards