anthilias

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Gun - 31 oktober 2013 19:05

Mörkt när man åker till jobbet... mörkt när jag är hemma igen. Tråkigt!

I morgon är det fredag igen. Veckan gick som vanligt fort.

När jag körde hem så kom jag ifatt min ena granne och hon fick åka med.

Då berättade hon att hon och hennes man hade sett VILDSVIN på ängen här!!!

Hon undrade om jag skulle sätta ut radion och visst i morgon åker radion ut under boden:).

Oj, vad det ska spelas här om nätterna. Jag varvar med att spela hela tiden och med timer.

Får inte bli samma hela tiden då vänjer sig vildsvinen vid ljudet. Ett bra tipps som jag fick

av rättaren på Gässhult. Tack Zander!

Jag brukar inte skriva något om mitt jobb här ute. Men jag tänkte visa några kort på hur mysigt det var igår.

Korten är givetvis utan barn.

Vi hade halloween på vår avdelning och tala om lyckad dag:).

  Mysigt med lyktorna som vi hade tända när vi berättade spökhistorier.

 Barnen fick en skattkarta för att leta reda på skatten. Skatten hade vi gjort av servetter

som vi fyllde med popcorn och godis snören som vi klippte i bitar så det skulle se ut som maskar. Vi knöt ihop med gröna

band och det såg ut som små pumpor.

  Vi hade gjort chokladbollar som vi rulade i färgat kokos eller pärlsocker.

Tala om nöjda barn:)).

Tänk att så lite kan bli så bra....

Nu ska jag fixa vidare och jag önskar er alla en trevlig helg.

Kramen gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards