anthilias

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Gun - 6 november 2013 21:54

Om ni visste vad jag fryser.... huttrar som bara den. Inte beror det på att det är kallt.

Nej nu kommer resultatet av sänkningen av levaxinet...

Hur ska det gå är min fråga!?!

Ute är det mörkt och musiken låter:). Jag kom hem ganska tidigt idag så kunde gå runt och titta

hur det ser ut i tädgården.

Vet ni vad jag upptäckte... jo vildsvina är allt smarta djur! Efteersom oljudet kom från baksidan av huset

så kunde jag se att de hade varit på framsidan av huset!!

Men nu har det åkt ut en radio där med och den spelar på en annan kanal hela natten och den andra går på timer.

I morgon kväll byter jag så timern går på framsidan och på baksidan spelas det non stop dans.Sedan lyser ett par ytterlampor som jag ska varva med. Vad man kan bli less.

Nu snart tänker jag krypa ner i sängen för i morgon är det åter en ny arbetsdag.

Kramen på er

gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards