anthilias

Direktlänk till inlägg 21 november 2013

Redan torsdagkväll.

Av Gun - 21 november 2013 19:49

Nyss var det sönag kväll och en ny arbetsvecka skulle börja och nu är det torsdag kväll.... bara

en arbetsdag kvar och sedan helg! Dagarna bara rusar fram och jag hinner inte med.

Just nu är det lite mycket på jobbet med alla samtal som ska klaras av innan decembers början.

För i december är det så mycket annat som händer lucia m m.

Hade tänkt skriva här ute igår kväll men när jag väl var hemma var jag totalt slut efter en lång dag.

Började tidigare än vad jag skulle för jag hade lagt ett samtal innan jag skulle jobba sedan var det jag som stängde.

Vi hade bestämt att göra alla beställningar igår kväll så jag kom från jobbet vid kl 18.30 tiden.

Kom bara upp på e 22:an och fick se i mitt tycke vilken rad med bilar..... men det var total stopp!!

En bilolycka med två bilar och en lastbil inblandad. Där satt vi i bilarna en bra stund innan vi kunde passera.

Var hemma vid 19.45 alltså lagom till Bonde söker fru:).

Jag var totalt slut och somnade tidigt igår kväll.

Idag har det varit mörkt, grått ,trist och regn hela dagen. Inte kul för dagen känns så lång.

Vildsvinen har jag inte sett till och om killen har suttit på pass vet jag inte men jag har inte hört

något pangande. Hoppas bara att de flyttar iväg till nya trakter.

Nu ska jag fixa lite till. Har letat fram min adventskalender som jag gjorde till mina barn.

Den brukar vi använda på jobbet och vi gör stjärnor, granar, tomtar m m i glanspapper. På baksidan

kan det stå olika saker som de kan få göra ex baka m m. Uppskattat av barnen!! Barnen har redan

börjat fråga mig om vi inte ska se adventskalendern i år.. och det ska vara som alltid i köket med den

bärbara datorn på skåpet och barnen vid köksbordet sittande på stolar. Efter lunchen.

Ingen ändring där inte:):).

Visst svarar jag vi ska se adventskalendern.

Kramen gun

 
 
Melody

Melody

22 november 2013 07:15

Ja, vart tar dagarna vägen... fredag igen och inte har jag hunnit med mycket av det jag skulle den här veckan. Så härligt det låter med adventstid på förskolan med alla förväntansfulla barn! Ni ger barnen så mycket fina minnen!
Önskar dig en riktigt skön helg.
Kram M.E

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

 
Ruth

Ruth

23 november 2013 17:20

Snart är denna månaden tillända, skrämmande att tiden går så snabbt. I dag är du nog på fixhumör inför 1:a advent, här har redan många satt upp adventljusstakar och slingor högt och lågt utomhus, det lyser så fint nu när man knappt ser dagsljus. Grått och trist ute, vill ha mera ljus även om man kan mysa inne med levande ljus.
Önskar dig en fin kväll och morgondag / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards