anthilias

Alla inlägg den 29 november 2013

Av Gun - 29 november 2013 15:43

Förlåt!!!!! Men min tid har inte räck till att sitta vid datorn mer än att betala mina räkningar:)....

Har varit fullt upp men nu är även mina adventsljusstakar uppe

och oj vad fint det blev med alla ljus i mörkret. Redan nu har mörkret kommit och det lyser så fint från förnstren.

Igår bakade jag pepparkakor med barnen på jobbet. Tala om tindrande

ögon och visst slank det allt ner en deg bit. Men det hör till.

Blir inte så mycket skrivet här inne i kväll har lite att pyssla med.

Kommer inte kunna skriva här ute på en vecka.... jag är utan dator hur det nu ska gå!?!

Men det får gå det med.

Vill nu önska er alla en trevlig Advent, så hörs vi när jag har min dator i knät igen:).

Många kramar

gun 

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards