anthilias

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Gun - 12 december 2013 19:24

Undrar hur det ska sluta... Lucia mys blir det i skolan i morogon bitti och dit är vi bjudna!

Flera av barnen i 3:an har gått hos oss( det är treorna som håller i lusse firandet).

Alltid lika kul att få se dem:). Men jag fasar för näst,

nästa examen!!! Då slutar våra första barn som gick hos oss 6:an och de håller i examensdagens

program. De gör alltid en kalvakad på tiden i skolan..... och det gängets tjejer!!! Jag fasar

för vad som komma ska:):).

Dagarna bara rusar fram och i helgen tänder vi redan det tredje ljuset.

Tänker baka lite i helgen och även ta fram lite julsaker och  även fixa hem granen för det är ett måste:).

Kan tala om att det blev många glada rop och kramar när jag kom idag till jobbet.

Kändes skönt att vara tillbaka.

Beställde via Dustin.se ett nytt Paint shop pro (foto program). Mitt som är X1 fungerar inte

på nya datorn utan jag får köpa X6. Nu fick jag  mail om att jag tidigast får det 30 december... Grrrr

vad tråkigt! När jag ska jobba i paint shop pro får jag sitta med gamla datorn och sedan spara på externa

hårddisken som jag får sätta över till nya datorn och skicka iväg mina tuber till grupperna jag är med i.

Har letat ute på nätet och hittat Jasc animation version 5 ska se om den går att ladda ner. Även det är för gammalt

det jag har. Det förde med sig lite väl mycket de här gången när jag köpte ny dator.

Nej nu är det annt som måste göras. Hoppas ni får se och höra vår kära Lucia i morgon.

Kramen gun






Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards