anthilias

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Gun - 15 december 2013 20:31

Ja, så blev det för mig med ett besök på en gammeldags advensts marknad!!

Tog en sväng till Hultsfred och gick på en gammeldags markand och jag kan säga att det ångrar jag inte!!!

Med Grand Canarias julgrans dekorationer i färskt minne( som inte är något för mig alldeles för mycket av allt)

kommer jag dit och ser detta..... woow säger jag bara!

Bilderna blir inte så bra med en vanlig kamera. Men här är en av stugorna

som det fanns saker att handla i.

  Fikastugan var super mysig... Stolen till höger om granen kom prästen och satt

sig i och läste om julens budskap.

   När prästen läste släkte han de elektrisak ljusen och tände levande ljus i granen. Helt otroligt vackert.

Visst besökte jag tomten och viskade i hans öra vad jag önskade mig:).

    Även en Lucia kom och sjöng så vackert för oss.

Nu sitter jag i soffan och är super nöjd att jag tog mig i kragen och åkte dit.

Önskar er alla en trevlig tredje advent.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards