anthilias

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Gun - 22 december 2013 20:17

Tänk om en dag är det julafton!! I morgon är det jobb för min del.

Men det gör inget, jag har ju haft en veckas ledigt. Det är jag som öppnar

och ingen annan har nyckeln. Kul va om jag skulle försova mig:).

Men så slutar jag tidigt också.... Finns lite jag ska fixa i morgon och sedan är det jul för mig med!

I morgon kväll kommer ena sonen med tjej hem och på julaftonens förmiddag kommer nästa med

tjej hem. Med andra ord huset fullt men kul blir det. Någon tid för datorn blir det inte så nu vill jag önska

er alla en


God Jul

Nu slutar jag här för i kväll.....  

Ja som ni ser behöver tomten också sig ett julbad. Tack Astrid för att jag fick låna den.

Kramen gun 

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards