anthilias

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Gun - 28 december 2013 20:42

Hoppas ni haft en trevlig julhelg. Här har det varit fullt upp och jätte trevligt att få hem mina söner

med respektive. Sedan har jag jobbat mellandagarna och även nu på måndag jobbar jag. Sedan är det min tur att vara

ledig ända till den 7 januari. HÄRLIGT!!!!!

Ute är det inget som påminner om vinter utan mer som höst. Regnat och 7 plusgrader har vi här.

Men det blir fort mörkt på eftermiddagen. Har letat efter sänggavlar till min säng. Ville

att de skulle se ut som grange gavlarna. Har sett på blocket att de säljs där men tyvärr inte min prisklass.

Lördagen innan jul var jag en sväng till Oskarshamn och gick in på Shalom som säljer begagnat/loppis.

Pengarna går till behövande i Estland. Tänk där stod sängen....... gavlarna som jag har letat så efter!!

Idag var jag ner och hämtade dem och vet ni det var 50% på allt. Gavlarna gick bara på 400 kr.

Det är en kopia av grange sängen och kopiorna går för en nolla till efter mitt pris och då är de i regel skadade.

Finns inga märken i gavlaran och jag är super nöjd ska ni veta... Kommer att sova som en drottning i natt:).

Ser så fint ut nu i mitt sovrum.

I år fick jag en bra gran... ännu inga barr på golvet. Vid det här laget brukar det annars

bara rasa barr från granens grenar.

Nu ska jag se lite på tv:n.

Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll/helg.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards