anthilias

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Gun - 30 januari 2014 19:27

Dagarna har bara rusat fram sedan jag var här sist....

Har varit mycket att göra både på jobbet och hemma. Ja, nu får man 

gratis träning  igen inte behöver jag besöka något gym:)!

Snöat och snöar är vad det gör här och mer att vänta!!!

I morgon är det klass 1 varning från lunchtiden... När väl snön kommer hit så

får vi i regel massor av snö. Så det är bara ut och skotta i morgon också!!

Tur att jag slutat tidigt så jag kommer hem när det är någolunda ljust.

Har haft huvudvärk flera dagar nu på raken så mina imigran börjar tryta...

Tror det beror på sänkningen av min medecin. När jag var sist och tog proverna bad jag

om att läkaren skulle ringa upp mig så vi kunde pratas vid. Tro inte att hon gjorde det utan

jag fick ett brev på posten där det stod att proverna inte var bra utan mer sänkning och ny provtagning

om 6 vekor!!!  Inga siffror om hur proverna var... hur ska jag kunna fatta??

Jag fick ringa upp och visst låg proverna galet men det jag reagerade på var att läkaren hade sagt att

T3 låg bra?? Jag hade 1,2 och normalvärdet ska ligga mellan 3- 7!

Tror att det är där mitt problem ligger. Medecinen stannar kvar ute i blodet och där av galna värden för mig.

Den ska gå vidare ut i cellerna och eftersom den inte gör det blir T3 fel. Talade om att jag inte var för mer sänkning

utan ville få en medecin till som är för T3 och att jag hade för många symtom för att vilja det.

Nog snackat om sjukdommar.

Önskar er alla en trevlig helg.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards