anthilias

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Gun - 6 mars 2014 20:43

Jippi...... i morgon är det fredag och en ledig helg väntar!!!!!!!!!!

Ser verkligen fram mot den för det har lovats riktigt vårväder och jag ska vara ute i trädgården.

Ska bli så skönt och tänk att kunna sitta ute och dricka kaffe i solen:). De ni!

Har varit runt och letat tapeter. Vill ha nya tapeter i sovrummet och jag fastnade för en tapet från Rusta.

Fick tippset från en kompis att titta på Rusta och de fanns många fina där.

Nu är det bara att vänta in målarn för jag kan då inte tapetsera...

Skulle jag göra det så kan jag lova att tapeterna skulle om de mot förmodan kom upp på väggen

sitta snett och vint. Men våderna skulle nog sitta mer på mig än på väggen om jag känner mig rätt:).

Jag kan också lova att det skulle vara vackra ramsor som jag drog.. där är mitt tålamod noll!!!!

Då är det bra med hantverkare.

Har haft långa dagar på jobbet många ligger i maginfluensan. Fasar om jag får det.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och slappa några minuter innan det blir sängen.

Önskar er alla en trevlig helg.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards