anthilias

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Gun - 1 april 2014 18:38

  Jaha.... så var det tidigt i morse och jag som är så morgon trött .

Men visst går det men roligt är det inte. Det bästa är

att jag slutar tidigt. Har varit ute en sväng i trädgården mätt

vägen för jag ska beställa grus ca 75 meter blev det (den egna delen

av vägen). Solen lyser fortfarande, tranorna och gässen låter som vanligt.

Inte kan man tro nu att man fick skrapa rutorna idag igen.

Vi har minus grader på nätterna här.

Blev ni lurade dag? Inte jag, men jag lurade några barn  .

Idag fyller Kerstin i Sundsvall 75 år.

 

Grattis på din dag.

Nu ska jag kolla på tapeterna som jag tagit med mig hem.

Vet inte vilka i ordningen det är!!

I affären ser de jätte fina ut men när jag kollar här hemma....

ja då ser det skvatt galet ut. Ska ha nya tapeter i sovrummet

och snart kommer målarn!!! Och jag har inga tapeter.

Huset är ju gammalt så några morderna tapeter går inte och

nästan alla är blanka/glittriga (vet inte hur jag ska beskriva det).

Det fungerar inte och sedan ska de gå ihop med vardagsrummet och köket.

Jag vill ha en ljus gråaktig skala så det blir enhetligt.

Nu har jag hem två och den ena fick jag se i stark färg och frågade om den fanns i

vit/grå. Jodå,det fanns den och kostar 450 kr rullen!! 3 våder får man ut och det betyder

8-9 rullar. Billigt?!? Nja jag vet inte men det är den jag gillar bäst. Vintage tapeten.

Vi får se hur det blir.

Kram gun 

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards