anthilias

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Gun - 6 april 2014 19:46

 Idag blev det en tur till Tovehult och fika. Ligger så

vackert ute på landet vid en enslig väg. Men det är ett poppulärt ställe må ni tro.

Kaffe pettrar hälsar oss välkommen  .

    Fikat blev paj och kaffe. Mums så gott som vi satt och åt utomhus i solen

och värmen.

  Vi fick sälskap av de här damerna. De gick omkring och hade det hur skönt som helst

i solen.  Tänk igår såg jag sädesärlan för första gången och ginsten håller på att slå ut.

Vad härligt det är!!!!

Nu har jag plockat ner i sovrummet.... katten vad saker man kan ha!

Nu står bara möblerna kvar där inne. I morgon beställer jag tapeterna och det blev inte den dyraste tyvärr.

När man fick upp den och man kollade mot kök och vardagsrummet såg tapeten grön ut... Såg inte klokt ut.

Jag vill ha enhetligt så valet blev den andra. Den är fin den med och lite billigare med tanke på att det går

åt 8 rullar.

I morgon blir en tidig morgon... klockan 06.00 öppnar jag  . Blir inte mycket sömn för min del.

Kommer bara att snurra runt och kolla klockan.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

    

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards