anthilias

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Gun - 21 april 2014 19:52

Varför ska ledigheten gå så fort??

Tänk jag tycker det var igår som  jag öppnade min ytterdörr

och såg Påskharen stå vid mina blommor...

Undrar så hur den kom hit?????

Påsklunch intogs på Hjortens ligger norr om min lilla stad och vid sjön hjorten. Gott var det! Kändes lagom

att åka dit. Visar några bilder därifrån. Tog bilderna när alla hade åkt.

       

Bakade en cheesecake. Är min favorit kaka.

Påsktårtor i all ära... men inget går upp mot en cheessecake.

  Har lovat att visa infarten till min stad där det nu är fullt av vitsippor.

Syns kanske inte så bra.

Men bägge sidorna av vägen är nu vita. Det är så vackert.

Min nya hyresgäst har flyttat in... En riktig snygging må jag säga.... men inte så trevlig!

    Han vaktar sin lilla familj. Han bor ovanför min ytterdörr på vingen under taket. Så

varje gång jag går in/ut så sticker han fram och kollar läget. Låter gör han med.

Vädret har varit toppen här och jag känner att solen har tagit. Det bränner lite i ansiktet.

För visst har jag suttit i solstolen mellan varven. Klippt gräs har jag gjort nu i helgen.

Nu börjar mina motionspass:) och inte behöver jag springa på gym!

Även rensat i landen för ogräset kommer.

Nu har Bonde söker fru börjat igen.. för vilken gång i ordningen vet jag inte längre.

Tittar på det samtidigt som jag skriver här.

Har faktiskt deklarerat nu på nätet. Har i flera dagar försökt att få ner Bankid till nya datorn.

Har alltid haft e-legitimation förut men nu ska man tydligen ha Bankid. Har laddat ner det ett x antal gånger

men inget har fungerat. Har bara fått upp

att det inte finns på min dator när jag skulle logga in på skatteverket.

Frustrerande..... där är mitt tålamod noll!!! Det ska fungera på en gång när jag har fixat ner det.

Vet inte vad jag gjorde men rätt som det var hade jag min deklerationsblankett framför mig

och det var bara att fylla i mina ändringar. Klart!!!!

Nu får jag önska er en trevlig ny arbetsvecka.

Kramen gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards