anthilias

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Gun - 4 maj 2014 19:53

Jaha, så försvann den första helgen i maj.. Fort gick den också!!

Fattar inte vart den tog vägen. Tycker att det nyss var fredag och jag gick från jobbet.

Vädret har varit toppen med sol fast mycket kyligare.

Vad har jag gjort då kan man undra. Jo jag har nästan bara varit i trädgården och jagat ogräs:).

Ogräs finns det gott om vill jag lova. Det växer här som bara den så gräsklipparen går för fullt.

Med andra ord får jag gratis motion för det är inte små ytor som ska klippas och många land som ska rensas!

Igår när jag var som vanligt i landen så hörde jag göken för första gången i år. Västergök är bäste gök.

Har även bytt en hylla i köket ovanför pinnsoffan. Den jag hade var bara ca 60 cm och den jag satt upp är

160 cm. Vilken skillnad... nu går den nästan över hela pinnsoffan och jag kan plocka upp mer saker på den:).

Ja det är jag bra på att plocka upp saker.

Nu ska jag allt ta och fixa mig lite te och en macka.

Hoppas ni alla haft en lika fin helg som jag haft.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards